BERAT ALBAYRAK’IN MAİLLERİNDEN ERKAN AYAN ÇIKTI

Berat Albayrak’ın maillerinden Erkan Ayan çıktı

Wikileaks’ın yayınladığı Enerji Bakanı Berat Albayrak’ın maillerinden, ilimizin en önemli kurumları arasında bulunan MARKA’nın kurucu genel sekreterliği görevinde bulunan ve geçtiğimiz Ağustos ayında açığa alınan Erkan Ayan çıktı.

07 Aralık 2016 Çarşamba 18:46 Sürmanşet

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu'nun bir dönem danışmanlığını yapan son olarak MARKA'nın kurucu genel sekreterliği görevinde bulunan Erkan Ayan, bu görevinden ayrılarak Isparta’ya dönmüştü.

Ayan, Süleyman Demirel Üniversitesi'nde rektör danışmanı oldu. En son olarak da Eğirdir Su Ürünleri Fakültesi'nde fakülte sekreterliği görevini yürütüyordu. Erkan Ayan’ın SDÜ’de yapılan operasyonlar kapsamında 105 akademisyen ve idari personelle birlikte 3 Ağustos’ta görevinden açığa alındı.

BERAT ALBAYRAK İLİŞKİSİ

Erkan Ayan’ın, Enerji Bakanı olan aynı zamda da Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın damadı olan Berat Albayrakla yakın ilişki içerisinde oldukları ortaya çıktı. Dünyaca ünlü sızıntı sitesi Wikileaks geçtiğimiz günlerde Alybayrak’ın maillerini yayınlamıştı. Maillerde ikilinin sıkça görüştüğü ortaya çıktı. İşte o konuşmalardan bazılar.

(YAZIM HATALARI KENDİLERİNE AİTTİR)

From:erkanayan0@lycos.com
To: beratalbayrak@hotmail.com
Date: 2005-07-18 08:55
Subject: Re: Re:

S.A. Berat Hocam,
Nasilsin? Bizler hizmet telasesi icinde kosturup duruyoruz. Allah
hepimizib ve tün hizmet erenlerinin yar ve yardimcisi olsun ve beni de dogru durust hizmet edenlerden eylesin.SEKA konusunda gectigimiz gun Basbakanimiz SEKA ziyareti yapti ekli
fotograflarda bakalim beni bulabilecek misin? Cok sismanladim cok. :))
Bu arada, sen evlendin..sira bize de gelir diye cok dua
ettik..Allah hayirlisini versin diye arayisimiz suruyor. Senin
yonlendirme ve onerilerin de olursa beklerim hocam. Bu arada benim
evlilik isi Kocaeli Buyuksehir ana buyuk projelerinden biri oldu.
:))
Hayirda hayirli onerilerini beklerim.

Insallah en kisa surede gorusebilmek dilegiyle ve dualarini eksik
etmemen ricasiyla.

Selam ve dua ile..

Erkan AYAN