23 Kasım 2017 Perşembe

  • 3,919 TL
  • 4,650 TL
  • 162,95 TL
  • 105.026
KOCAELİ 28°

İZMİTLİ GAZETECİYİ HEDEF GÖSTERDİLER!

İzmitli gazeteciyi hedef gösterdiler!

İlimizin başarılı gazetecilerinden, DHA Kocaeli Muhabiri Faruk Kıyak bir paylaşımı sebebiyle adeta linç edildi. Kıyak bazı çevreler tarafından hedef gösterildi.

11 Ekim 2017 Çarşamba 10:40 Güncel
Dün Kocaeli Üniversitesi’nde öğrenciler Ankara Katliamı’nı protesto için tiyatral bir canlandırma yaptı. Haberin takibi için KOÜ’de bulunan Doğan Haber Ajansı( DHA) muhabiri Faruk Kıyak Instagram hesabından fotoğrafladığı eylemi paylaştı. Kıyak’ın paylaşımına eklediği “Keşke gerçek olsa” notu sebebiyle adeta linç edildi.

Gazeteci Faruk Kıyak’ın bu paylaşımını alan bir grup ise adeta linç girişimde başladı. Kıyak, neredeyse her platformda hedef haline getirildi. Çok zor şartlarda mesleği icra etmek zorunda kalan ve bugün Faruk Kıyak’ı hedef gösteren grubun gazetecilerin uğradığı baskıdan dert yanıp aynı noktaya gelmesi ise oldukça düşündürücü.

Gazeteci Faruk Kıyak’ın hiçbir art niyet beslemeden yaptığı bu paylaşımı bizlerde eleştirmemize rağmen hedef gösterilmesini kınıyoruz.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 8 Yorum

Şefik gazi

11 Ekim 2017 Çarşamba 21:21

Hedef göstermek! Sizce ne yapsaydılar? Aferin çok güzel mi deseydiler? Bu şahsın değil gazetecilik, hiç birşey yapmaması lazım. Siz farketmediniz ama bu bir nefret suçu!!!!!

Barış

11 Ekim 2017 Çarşamba 18:52

Gazetecinizin fotografini paylasmakla hedef yapan sizsiniz.ayrica "keşke gercek olsa" demek nasıl art niyetsiz bir cumle olabilmekte turkcesi olan herkes bunu merak eder sanirim.ve en önemlisi elestirmenin adi neden hedef gösterilme oluyor? Kendini bilmez bir ölü sevici bir anmaya keşke olseniz diyor ve siz elestirmek yerine haksiz buluyorsunuz yapilan elestirileri,yetmeyip buna hedef gösterme diyerek fotograflayarak kendiniz hedef yapiyorsunuz.gazetecilik anlayışinızı elestiriyorum.

Murat

11 Ekim 2017 Çarşamba 15:43

peki "keşke gerçek olsa" demek hedef gösterme değil midir? evet gazeteci taraftır ama tarafını vicdanının sesini dinleyerek belirleyecektir. gazeteci vicdan sahibi olmalıdır. Art niyet taşımıyorsa neden şimdi bütün sosyal paylaşım hesaplarını kapattı?

Selami

11 Ekim 2017 Çarşamba 15:21

''Art niyet beslemeden yaptığı...'' afedersin de ülke tarihinin en kanlı terör saldırısının tiyatral canlandırmasını yapanlara ''keşke gerçek olsa'' demek kadar daha art niyetli bir söylem olamaz. Ülkemizin acısı üzerinden böylesine pervasızca kelimeler sarf edip, bunun gibi üzücü bir olayın tekrarlanmasını istemek vatan hainliğidir, vatana ihanettir!

Terbiyesizlik

11 Ekim 2017 Çarşamba 13:53

Gazetecilik yapmanın etik ve kuralları vardır. Sanıyorum bu arkadaş o derslerden muaftı.

Ayla Eyüboğlu

11 Ekim 2017 Çarşamba 12:12

bizler ölümler dursun.. barış gelsin diyoruz... birileride hemde gazeteci bir tiyatronun o anda gerçek olmasını istemesi kadar... kinci bir düşünce olamaz kınıyorum kınıyorum,,

Halil Yeni

11 Ekim 2017 Çarşamba 12:01

Ölümden, kandan, nefretten beslenen, insanlarin katledilmesini hayat eden birini mesru göstermeye calisacak kadar vicdandan nasibinizi almadiniz mi ?

Derya derya

11 Ekim 2017 Çarşamba 11:20

Yahu olumu normallestiren bundan hoslanan birini ayiplamislar kendine gel demisler bu mu hedef gosterme

DİĞER HABERLER

ANKET

SONRAKİ HABER

Tüpraş Aliağa'da patlama, ölü ve yaralılar var

Tüpraş Aliağa'da patlama, ölü ve yaralılar var