24 Kasım 2017 Cuma

  • 3,935 TL
  • 4,663 TL
  • 162,95 TL
  • 105.026
KOCAELİ 28°

İHRACAT REKORU KIRDIK AMA KEMERLERİ SIKIN..

İhracat rekoru kırdık ama kemerleri sıkın..

Alikahya bulunan Asım Kibar OSB’de faaliyet gösteren ve binlerce işçi çalıştıran Hyundai Assan Otomotiv fabrikası işçileri hem kızdırmış hem de dalga geçer gibi açıklama yapmış.

26 Ağustos 2017 Cumartesi 12:32 Güncel
Daha 1 ay önce 2017 yılının ilk 7 ayında 120 bin 482 adet ihracat gerçekleştirerek 4 milyar TL ciro yaptığını, tarihinin en yüksek seviyesine ulaştığını açıklayan fabrika, önceki işçileri şok edecek bir açıklama yapmış. Fabrikanın 20. üretim yılına yaklaştığını ve bunu kutlamak için hazırlık yaptıklarını ancak kur hareketliliği nedeniyle durumlarının gittikçe kötüye gittiğini ifade eden fabrika işçilerin dinlenme ve sigara içme alanlarına “Kemerleri sıkın” yazısı asmış. 

BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU
Ocak ayında yüzde 8 zam alan ve Eylül ayında ikinci zammı beklerken ‘Kemerleri sıkın’ açıklamasıyla bayram üzere morali bozulan işçiler, sermaye gruplarının fedakarlığı her zaman işçiden beklediğini ve her zam zamanında böyle açıklamalarla kandırıldıklarını ifade etmeye başlamış. Üstelik fabrikanın kendi internet sitesinde ciro ve ihracat oranlarını açık açık beyan ederken zam zamanı gelince işçiden kemer sıkmasını istemek “Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu” dedirtiyor. İşçiler şimdi, emekleriyle büyük başarı elde eden ve ülke ekonomisine de büyük katkı sağlayan Hyundaı Assan’ın başarısını kendileriyle de paylaşmasını bekliyor. 




YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 13 Yorum

Hyundai calisaniiii

30 Ağustos 2017 Çarşamba 00:45

Ben bir huyundai calisaniyim bu fabrikada 5yilim olmasina ragmen hic bir fayda gormedim hala maasimin nekadar olduğunu bilmiyorum.bir baskan getirnisler dini kullanarak iscilerin gozune girip vay be ne adammis musluman oldu dedirttim iscikeri avucuna alma derdinde tabikide bu akli veren bizim musluman olan kendi insanimjz tabi bunlar muslumansa kendi milletini para icin satan mevki icin elin gavuruna satan mudurlerimiz var herkez aklini basina toplasin hersyi veren Allah cc. Kimse ac kalmaz arti

hyundai çalışanı

29 Ağustos 2017 Salı 15:58

gerçekten tam bir sömürücüler.emek hırsızları..hyundai çalışanları birlik olsa hiç birşey yapamayacaklar.bunu onlarda biliyo ama çalışanlar bunu nedense yapamıyo.ev bakıyoruz çocuk bakıyoruz.rızkı veren allahtır kula minnet neden!!!!

hyundai çalışanı

29 Ağustos 2017 Salı 15:55

insan yıllarca emek veriyo bel fıtığı oluyo tazminatsız işten atmanın yolunu arıyo 'değerli hyunda ailesi'.allah bu yapılanı görüyo.umarım tekrar kuzeyin işgaline uğrarsınız.bakın o zaman türkiye yardıma gidecek mi?

hyundai çalışanı

29 Ağustos 2017 Salı 15:50

öncelikle şunu söylemek istiyorum:ben hyundai çalışanıyım yazdıklarımda kesinlikle bi abartı yada yalan söz konusu olamaz.bize dostça yaklaşıp yada dost gibi görünenler bize en büyük zararı veriyolar.sırf ülkenin ihracatını artırsın diye işçileri ezen bu zihniyet umarım yıllar önceki işgali tekrar yaşar.bakın o zaman yardıma gidiyor muyuz?satışta hedef toyota zama gelince ford....aslında sorun ülke yönetiminde çünkü bunlara bizi sömürmeleri için fırsat tanıyanlarda.

Cihan DEMİRCAN

29 Ağustos 2017 Salı 09:46

15 yıl hizmet vermiş çalışanını sadece sağlık sorunlarndan dolayı tazminatsız atabilen bir kocaman Hyundai bunlarin amaci şirin gözükmeye çalışmak medyaya zam vereceği aylarda hep birlikte bahaneleri olur yalaka tipler vardır müdür ve mühendis yalakası bazı ustabaşlari (hepsi değil) bunları zamdan önce toplar işçiyi susturun der ve işçiyi susturmaya çalışan o kişilere el altından zammı verirler eğer işçi olarak birlik olamassan sesini keserler bana yaptıkları gibi hakkını ararsan kötü olursun

Elif kürkan

29 Ağustos 2017 Salı 04:06

Gerçekten pes diyorum.11yıllıl haos çalışanı olan eşim sağlıklı bir insan olarak başlamış olduğu işinde şuan sağlık sorunları sebebiyle büyük sıkıntılar ağrılar içinde devam esiyor.defalarca dile getirmesi halinde hatta ağır işte çalışamaz raporuna rağmen hala hatta ısrarla çalıştırılıyor,bölümü değiştirilmiyor.yıllarca verdiği emeğin karşılığını maddi olarak malesef ki alamıyor artı birde sağlığından oldu.her zam ayında aynı söylentiler.ben pes diyorum artık yani.insaf yaaa insafff!!!

Kadir As

28 Ağustos 2017 Pazartesi 11:13

Ben Kadir AS gerçek olan bu habere yorum yazan KİTAPSIZ şerefsiz piç benimle derdin var da madem çık karşıma neden KARI gibi buralara yorumlar yazıyorsun 05443107694 bu numara benim ara gel sana etek lerim var giydirmek için aldım He dersen ben Erkeyim yine gel yeterki gel beni işimden ekmeyimle oynayan KAHPE kim göreyim

Kadir AS

28 Ağustos 2017 Pazartesi 11:08

Ben Kadir AS gerçek olan bu habere yorum yazan KİTAPSIZ şerefsiz piç benimle derdin var da madem çık karşıma neden KARI gibi buralara yorumlar yazıyorsun 05443107694 bu numara benim ara gel sana etek lerim var giydirmek için aldım He dersen ben Erkeyim yine gel yeterki gel beni işimden ekmeyimle oynayan KAHPE kim göreyim

assan

27 Ağustos 2017 Pazar 22:59

burdaki iscilerdende sendikadan da bi bok olmaz eski eleman in maaşı iyi bana dokunmayın der yeniler zaten Az kişi gemileri yaksa peşinden gelen olmaz ama yakındır işçi bulamayacaklar her geçen gün yeni giren işçiler çıkıyor bunun sebebi de yönetim politika si bi hat üzerinde 10 yeni işçi çalışırken suan 4 tane var niye mi hakkını alamıyor köle gibi çalışıyor ama hakkını alamıyor

Dsc otomotiv

27 Ağustos 2017 Pazar 16:46

Sendika şart hyundai grubuna istedikleri gibi oynatıyolar işçiyi

alp mert

27 Ağustos 2017 Pazar 12:39

sendika gelince iyi olacak olan nedir anlamiyorum.ford un hali ortada sendikayi goruyoruz orada.hyundai nin problemi sendika degil yonetim .sendika gelse bile isverene yalakalik yapacagi icin gerek yok.onemli olan adeletli olmak iscinin hakkini yememek .sunu da belirtmek isterim koreli yoneticiler adil insanlar ama malesef ki bizim turk yoneticilerimiz herseye engel oluyorlar

Hyundai

26 Ağustos 2017 Cumartesi 19:46

Korkak hyundai işçisi herşeyi hakediyor seslerini çıkaramaz sendikalaşamazlarsa böyle olur.

Kadir as

26 Ağustos 2017 Cumartesi 18:03

Zam ayı gelince hep aliyonuz

DİĞER HABERLER

ANKET

SONRAKİ HABER

Yalancı maketler artık Kocaeli'de

Yalancı maketler artık Kocaeli'de