22 Ağustos 2017 Salı

  • 3,496 TL
  • 4,131 TL
  • 145,66 TL
  • 108.615
KOCAELİ 30°

KOZ'A BÜYÜK SALDIRI

KOZ'a büyük saldırı

Dün Yeliz Koray'ın yazdığı "Yerim Destanınızı!" başlıklı yazıyı tekil 500 bin kişinin okumasının ardından sitemiz saldırı altına alındı.

15 Temmuz 2017 Cumartesi 14:17 Asayiş
Yeliz Koray'ın "Yerim Destanınızı!" başlıklı yazı tüm Türkiye'nin gündemine oturdu. Sosyal medya platformlarında 1 milyona yakın kişi paylaştı. "Yerim Destanınızı!" başlıklı yazı tekil 1 milyona yakın kişi tarafından okundu. Yazının yüzbinlerce kişi tarafından okunmasının ardından sitemize bir planlı saldırı gerçekleştirildi. Sitemiz sabah saatlerinden itibaren erişime engellendi. Teknik ekibimizin yoğun çabası sonrasında saldırı geri püskürtüldü ve sitemiz tekrar okuyucuların hizmetine girdi. Kocaeli Koz Gazetesi doğru bildiği yolda ilerlemeye devam edecek. Tüm okuyucularımıza saygıyla duyururuz.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 7 Yorum

nurdan kınalı

15 Temmuz 2017 Cumartesi 23:08

Sizler doğruları yazmaya her şeye rağmen devam edecesiniz... Bizlerde okuyup paylaşmaya..

Semih Yunak

15 Temmuz 2017 Cumartesi 22:40

Sakın korkmayın, sakın vazgeçmeyin. Sizi bastırmak için yaktığınız ışığı söndürmek için çok uğraşacaklardır. Ancak arkanızda iktidar değil, vatanını seven koca bir halk vardır.

İzmitli-2

15 Temmuz 2017 Cumartesi 19:50

yerleştirilmiş.Bu fetö çetesi,fetöcü diye CHP'li olan personelin işten atılmasını sağlamışlar,anlayacağınız kendilerine kurban bulmuşlar,üstelik bu çalışanları tazminatsız terör suçlaması yaparak işten atılmalarına sebep olmuşlar.İZAYDAŞ'ın kripto fetöcülerinden Ali DOĞAN'ın tamamen deşifre olmasından dolayı tazminat ve haklarını vererek işten ayrılmasını sağlamışlar.Referans vererek başka bir firmada yine yönetici olarak işe başlatmışlar.Anlayacağınız gerçek fetöcüler halen İZAYDAŞ'taymış.

İzmitli-1

15 Temmuz 2017 Cumartesi 19:46

İZAYDAŞ Paralel yapının elinde! AKP döneminde işe girmiş Recep Bilal ŞENGÜN'dönemi sonrası Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ'ın mevcut yönetimi fetö çetesinin elemanlarıymış.ŞENGÜN'dönemi sonrasında kurumu tamamen ele geçirmişler.Fetö dersanelerine gidip,Üniversitesinden diploma alanlar varmış.Bu fetö çetesi elemanları en üst yöneticisinden,en alt kademeye kadar kurumu ele geçirmişler.Finansal,Satınalma,İhaleler,İnsan kaynakları,Teknik bölümlere fetöcü çete elemanları yerleş-

Arslan

15 Temmuz 2017 Cumartesi 19:34

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Çok şükür ki KOCAELİ KOZ gibi onuncu köyü arayanlar var. Biz sizinleyiz.

İbrahim Yenice

15 Temmuz 2017 Cumartesi 16:53

Siteniz Milletimizin destan yazdığı,bu Demokrasi ve Milli birlik gününde, günün anlamını sulandırıcı yazıyı yayınlamak ve sahip çıkmakla Milletimize saygısızlık ettiği için eleştirileri olgunlukla karşılayarak rota düzeltmesi için fırsat olarak değerlendirmelidir.

nuri

15 Temmuz 2017 Cumartesi 16:25

demagoji ve ajitasyonda baya mahir sıradan, alelalade ilkokul düzeyinde bir yayın şeysiymişsiniz, size sadece acıyorum. Sadece şunu söylüyorum, bir erzurumlu olarak, Nene Hatun'dan ve Kara Fatma'dan ellerinizi çekin, onlar dindar vatanseverlerdi, sizin fitnenize odun olacak kadar adi değiller!!!

DİĞER HABERLER

ANKET

SONRAKİ HABER

D-100'de kaza 3 yaralı

D-100'de kaza 3 yaralı