23 Eylül 2017 Cumartesi

  • 3,495 TL
  • 4,178 TL
  • 146,14 TL
  • 104.123
KOCAELİ 28°

GÖLCÜK’TEKİ TURKUAZ DİŞ EVİ’NDE SKANDAL!

Gölcük’teki Turkuaz Diş Evi’nde SKANDAL!

Yaklaşık 2 yıl önce Gölcük’te hizmete giren Turkuaz Diş Evi’nde tam bir skandal yaşanmış. İddiaya göre 3,5 yaşındaki çocuğunun bir yıldır ameliyat ve tedavisini Turkuaz Diş Evi’nde yaptıran bir baba, “Sizin çocuğunuzu muayene etmeyeceğiz” cevabıyla karşılaşmış. Çocuğunu 31 Nisan’da S.Ç isimli doktora ameliyat ettirdiklerini, ameliyat parası olan 2 bin 600 TL’yi bir ay sonra ödemek üzere anlaştıklarını söyleyen baba N.T. “Bahsedilen tarihte işten çıktığım için hastaneyi arayarak doktorun sekreterine durumu anlattım. Parayı tazminatımla ödeyeceğimi ve 1 ay daha müsaade etmelerini söyledim. Bana tamam dediler, ben de 20 gün önce gidip 2 bin 600 TL yatırdım” dedi.

04 Temmuz 2017 Salı 13:45 Asayiş
“HASTANE MÜDÜRÜ HAKARET ETTİ”

Hastanenin parayı ödeme tarihinde baskı yapmadığını ancak artık çocuğunu muayene ettiremeyeceğini söyleyen baba, “Bu hafta diş kontrolü olduğu için hastaneyi arayarak randevu istedik. Ama bize “artık sizin çocuğunuzu muayene etmeyeceğiz” dediler. Kendilerine nedenini sorduğumda 2 bin 600 TL’yi bir ay geç yatırdığımızı söylediler. Ben de bunun üzerine hastane müdürü Y.Y’yi aradım. Kendisine işten ayrılma durumumun herkesin başına geleceğini, parayı 20 gün önce peşin olarak yatırdığımızı, hastanenin çocuğumuzu 3 kere ameliyat ettiğini ve bizi mağdur etmemelerini söyledim. Ancak Y.Y. o kadar kaba davrandı ki, resmen hakaretler ederek “Kime şikayet ederseniz edin. Sizi bu hastaneye almayacağız” dedi. İnsan hayatı hele ki bir çocuğun sağlığı bu kadar kolay harcanmamalı. Çocuğumun tedavisini yarım bırakan bu hastaneyi en üst makamlara kadar şikayet edeceğim.” Şeklinde konuştu. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 23 Yorum

Erdinç Ö

13 Temmuz 2017 Perşembe 16:28

Bu yazdıgınız yorumlara katılmıyorum. Ben gittiğimde ilgi ve alaka çok iyi . yapılacak işlemler tarafıma anlatılıyor. Bence çok iyi ve güleryüzlü müeesese ve ödeme konusunda da yardımcı oluyorlar.

Olcay

05 Temmuz 2017 Çarşamba 14:28

Şımarık bir müessese.

Özlem

05 Temmuz 2017 Çarşamba 11:10

Nasıl bir üsluptur? Bu kadar iticilik görmedim. Daha randevu olayını geçemedik ki muayeneye sıra gelsin. Böyle devam ederse yazık olacak. İlgililere duyurulur.

Adil

05 Temmuz 2017 Çarşamba 11:09

Apseden yüzü şişmiş kardeşime iğne yazdı ilaç verdi, "antibiyotiğin sorumluluğunu alamam" dediği halde yazdı, para da aldılar fakat o haldeki hastaya rapor vermediler! Bu nasıl hastane o insan nasıl çalışacak? Yüzü gözü şiş insana ilaç yazıyor muayene parası alıyorsun ama işlem yapmadın diye rapor vermiyorsun.

Zafer

05 Temmuz 2017 Çarşamba 09:58

Owwww para için bununla yırttıklarına dua etsinler. Kapıdan girdiğiniz anda para konuşulan bir yer. Evime yakın olduğu için mecburen gitmiştim. Bir daha gitmem tavsiye de etmem. Fiyatlar tavan. Diğer polik. kıyaslayın derim.

Yeşim

05 Temmuz 2017 Çarşamba 08:28

Sadece bir kaplama yapıştırtmak için tam 1 saat beklettiler. Veznedeki konuşmayı beceremeyen kaba saba çalışanların ilgisizliği ve 3 dakika da yapılacak bir işlem için saatlerce bekletilmek. Organizasyon sıfır, ilgi sıfır.

Özlem

05 Temmuz 2017 Çarşamba 08:26

Sağlık, hizmet konusunu sadece para kazanmak olarak gören bir yer.

Niyazi

04 Temmuz 2017 Salı 18:25

Sevinç Hanım serhat bey sizi kandırmış anlattığınız olay 2 yıl önce başka hastahanedeyken oldu oda serhat beyin agresifliği ile oldu,Serhat bey yalansa dava açsın yeliz hanıma hakaret edilmedi aksine kendileri hakaret etti.Ve çocuk 2 yıldır serhat beyin hastası 3 defa operasyon yapıldı sizi kandırmışlar yada siz hastahane personelisiz

Çiğdem

04 Temmuz 2017 Salı 17:13

Turkuaz diş evinde Dr. Y.Y hayatımda tanıdığım en kaba insan. Tüm randevularını geç alıyor özür dileyeceğine kaba bir şekilde buna mecburmuşsunuz muamelesi yapıyor. Bir de kendini bir şey sanmış. Neye güveniyorsa şikayetiniz varsa gidin edin işine gelirse der gibi sizi kovuyor. Doktor Hanım başarılı mısın bilmem ama bu tarza anca sadece müşteri kaybedersin kazanmazsın. Umarım bir gün iyi bir doktor olursunuz.

Murat

04 Temmuz 2017 Salı 17:08

Damaklarda iltihap şikayeti ile başvurdum.Protezlerin acilen sökülüp ona göre işlem yapılacağını söylendi. Bende acı içerisinde ne yapılması gerekiyorsa yapılsın dedim. Hemen o anda iltihaplı iki dişimi çektiler tam 5 gündür acı içerisinde kıvranıyorum. Zaten ikinci gün Sağlık Bakanlığı'na resmi şikayetimi yaptım. Dip not olarak da ücretini almadan da yapmıyorlar. Bu dünyanın diğer tarafı da var bu dünyada benden 500 TL aldınız kainatta illa ki hesabını vereceksiniz hakkımı helal etmiyorum.

Murat

04 Temmuz 2017 Salı 17:07

Damaklarda iltihap şikayeti ile başvurdum.Protezlerin acilen sökülüp ona göre işlem yapılacağını söylendi. Bende acı içerisinde ne yapılması gerekiyorsa yapılsın dedim. Hemen o anda iltihaplı iki dişimi çektiler tam 5 gündür acı içerisinde kıvranıyorum. Zaten ikinci gün Sağlık Bakanlığı'na resmi şikayetimi yaptım. Dip not olarak da ücretini almadan da yapmıyorlar. Bu dünyanın diğer tarafı da var bu dünyada benden 500 TL aldınız kainatta illa ki hesabını vereceksiniz hakkımı helal etmiyorum.

Ali

04 Temmuz 2017 Salı 17:02

7yıl kullandığım kaplama dişlerimden bir tanesi düştü, iş yerime yakın olduğundan hastanenizde çıkan dişimi yapıştırttım,15-20 gün geçti yapıştırılan diş tekrar çıktı,yeniden ücret istediler yapıştırma işlemi için ücret vermek istemedim,bunun garantisi yok diş çıkabilir,yapıştırtsam,tekrar düşse yine sorumluluk kabul etmeyeceklerini garantisi olmadığı söylendi. Bir diş yapıştırma için sorumluluk almayan ve garanti vermeyen bir diş kliniğinde kim diş yaptırır sorusunu hiç sormamışlar.

Salih

04 Temmuz 2017 Salı 16:55

Mart ayında dolgu yapılan dişimde ağrı oldu tekrar gittim tabi ki ilgisizlik hat safhada. Bana denilenler tam olarak şu şekilde, dolgu olan dişinize k**** tedavisi yapılacak sonra kaplama olacak sizden k**** tedavisinin ücretini almayız, kaplama 250 TL ama dişiniz de kırılabilir. Bende dedim haliyle " k**** tedavisi yapılmış bir dişe nasıl olur da tekrar k**** tedavisi gerekir" dedim, bana orada çalışan eski bir doktoru suçlar gibi hareket yaptı. Benim suçum ne arkadaş! aman uzak durun derim.

Ömer

04 Temmuz 2017 Salı 16:51

Dişimde ağrı vardı. Hangi dışımın problemli olduğunu söylediğim halde benim 13 tane problemli dişimin olduğunu (problemli olan dişimden ziyade diğerlerinde ufak çürükler vardı ama beni rahatsız etmiyordu) hepsinin operasyon görmesi gerektiğini söylediler. Benim sorunumu çözmekten ziyade 13dişimi operasyonla halledip parayı cebe indirme derdindeydiler. Bende bunun saçmalık olduğunu söyleyip oradan ayrıldım. Başka bir diş polik. gittim sağ olsunlar sorunumu 1 saate kar amacı gütmeden hallettiler.

Saadettin

04 Temmuz 2017 Salı 16:32

Turkuaz Diş Polikliniği Yüksek Fiyat!Gölcük/ Kocaeli bulunan diş hastanesi, 3 yaşındaki çocuğumun dişinde çürük öncesi lekelenme başladı, doktor çok basit 3 dakikalık bir işlem yaptı, yani çürük kazıması falan değil, ancak fatura öderken gördük ki, bu işlem için en yüksek dolgu ücreti almış, fiyat aralığının 100-150 TL olduğunu söylediler, bizden 150 TL aldılar. Şikayetçiyim! 5 dakikada odadan çıktık ödediğimiz paraya bakın.

Segah

04 Temmuz 2017 Salı 16:25

Kızım için diş teli araştırması yaparken diğer doktor ve hastaneleri kötülediler. Çok garipsemiştim. Hem de doktorundan çalışanına kadar. Sanki hepsi gidip te orda muayene olmuş gibi.

Emine

04 Temmuz 2017 Salı 16:24

Değişik bir kurum. Randevu istersin işine gelirse tavrı, döneceğiz derler dönmezler. Dingonun ahırı resmen.

İbrahim

04 Temmuz 2017 Salı 16:21

Diğer diş kliniklerini kötülediklerine şahit oldum ve o an soğudum. Etik bulmadım çünkü.

Fatma Gökçen

04 Temmuz 2017 Salı 15:55

Kızımı diş teli için ****ürdüm. Hastane yönetimi ve çalışanları gerçekten kibirli ve ukala. Mecburen tel taktırmış oldum bi ke. Ama pişmanın. Daha iyi hizmet veren yere ****ürmediğim için. Soru sorduğumuzda cevap verirken insanın yüzüne bile bakmıyor çalışanlar. Bekleyin deme tarzları bile kaba. Çok şikayet duydum ama geç kaldım. Araştırmadan gitmeyin derim.

DİĞER HABERLER

ANKET

SONRAKİ HABER

İLÇE YÖNETİMLERİN SAYISI DÜŞÜYOR

İLÇE YÖNETİMLERİN SAYISI DÜŞÜYOR